DIY - Lampenkap - Lustre




Deze heb ik niet zelf bedacht, ik denk dat ik dit in de VT Wonen heb zien staan.
De mand komt bij de Ikea vandaan en daar heb ik een lampenkap, voor boven de keukentafel, van gemaakt.
Ik vind het resultaat zelf super.
De bos pioenrozen heb ik van een vriendin gekregen.
Komen uit haar tuin. 
Ik moet maar eens kijken om ze ook bij ons in de tuin te zetten.
Dit is één van m'n lievelingsbloemen.

#

Cet idée ne vient pas de moi mais j'ai vu ceci dans le 
magazine VT Wonen.
J'ai acheté le panier chez Ikéa, 
j'en ai fais un lustre et 
je l'ai accroché au dessus ma table de cuisine.
Très contente du résultat.
Une copine m'a offert les pivoines.
Elles poussent dans son jardin.
Une de mes fleurs préférées.
Faudrait que j'en plante dans mon jardin.

Comments

  1. Mooie plaatjes en wat past de lamp goed bij alles.
    Wat leuk dat jij de pioenrozen ook op je blog hebt. Het is fijn om ze in de moestuin op een rij te zetten en er 1 of 2 keer per jaar het huis mee vol te hebben staan (en ze weg te geven).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts