Grappig en erg handig - Marrant et très pratique

Dit is nou iets waar ik spontaan van ga glimlachen.
Geen idee wie het bedacht heeft maar ik kwam het tegen op, hoe kan het ook anders, Pinterest.
Klik hieronder om te kijken.

Heel herkenbaar trouwens, ik ben iedere keer de oplaadkabeltjes van de grond aan het vissen.
Dus ik heb ze nu ook aan mijn bureau geïnstalleerd.
Zoals je ziet heb ik een legoplaatje gebruikt.
Zo kunnen er meer op een rij en kunnen ze ook gewisseld worden.

Niet alleen grappig maar ook nog handig.

#

Voilà quelque chose qui me fais sourire.
Je ne sais pas qui a trouvé cette idée mais je pense que c'est 
une idée géniale.
Bien sûr je l'ai vu sur Pinterest.
Trouve ci-joint le lien.

D'ailleurs, c'est très reconnaissable comme situtation.
A chaque fois je suis en train de ramasser les cables à terre.
Donc j'ai installé ces petits bonhommes
à mon bureau.
J'ai fixé un morceau de lego 
sur lequel je viens les clipser.
De cette façon je peux en mettre plusieurs et les échanger si je veux.


Comments

  1. Hier ook een grote glimlach en handig op 2 manieren. We zijn van de woordgrappen hier thuis.

    ReplyDelete
  2. HAHAHA Zo leuk, is het geen gedoe om die kabeltjes er telkens in te prutsen?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts