I had really nice post today!

En toen lag er zeer fijne post bij mij in de bus;
Heel erg bedankt Marloes, je maakte me erg blij met dit pakje.
Het was zeker een verrassing en wat een prachtig theelepeltje.
 Ik ga meteen een bakje thee zetten.
Zal extra fijn smaken zo!





En rentrant aujourd'hui, j'ai trouvé une jolie enveloppe dans ma boîte au lettres.
Un Grand Merci Marloes, je suis trop contente avec cette surprise.
La petite cuillère à thé est magnifique.
D'ailleurs je vais me faire un thé, elle sera encore meilleure!

Comments

  1. Heerlijk is dat, zo'n verwennerij! Bij mij is het vorige week aangekomen, maar ik heb gewacht met een blogbericht zodat de verrassing er niet af zou zijn.
    Mooi theelepeltje met tulpen. Lief van Marloes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat lief dat je de verrassing bewaard hebt.
      Het theelepeltje is erg mooi en ik ben er super blij mee.

      Delete
  2. Wat een fijn pakketje! Wat aardig van Marloes :)

    ReplyDelete
  3. Graag gedaan Alet! Wat een leuke fotopresentatie :-)
    Ook leuk dat je het logo van "GekOpBestek" goed in beeld hebt gebracht!
    Ja,ja we worden commercieel ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawel, we worden echte pro's niet waar........

      Delete

Post a Comment

Popular Posts