Baking cookies is always a good idea!




Afgelopen zondagmiddag bakten we koekjes.
De stempels kreeg ik in november al als cadeau en die moesten nu toch eindelijk een keertje getest worden.

Ik hoefde niet twee keer te vragen wie me wilde helpen........

De koekjes waren erg lekker, ik gebruikte een recept van zanddeegkoekjes. Wel jammer dat de stempel na het bakken praktisch niet meer zichtbaar was.
Misschien hebben jullie een goed recept?

#
Dimanche dernier nous avons fait de biscuits.
Les moules à gâteaux, c'était un cadeau que j'avais eu en novembre dernier.
Il était temps de les 'tester'.

Pas besoin de poser deux fois la question; qui veut m'aider? 

Les biscuits étaient super bon!
Seulement dommage que la figure n'était plus visible après la cuisson.


Peut être quelqu'un d'entre vous a une bonne recette?









Comments

  1. Dat vind ik ook! Heerlijk, ik hou zo van koekjes :)

    ReplyDelete
  2. Heerlijk; koekjes bakken! Zanddeeg is er perfect voor. We hebben vast hetzelfde recept ;-)
    Jammer van de stempels. Bij ons werkt dat ook niet. Het ziet er allemaal heel gezellig uit!

    ReplyDelete
  3. Misschien kun je een keer proberen eerst te bakken en dan voor t afkoelen de stempel erin te drukken?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor de tip. Ga het eens proberen.
      Leuk dat je komt kijken!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts