Happy New Year

M'n eerste reactie was; oh die foto's zijn mislukt. 
's avonds in het donker foto's maken vind ik best lastig en meestal is het resultaat niet wat ik er direct van had verwacht.
En dat was in dit geval dus ook zo.

Toch heb ik ze niet meteen gewist en toen ik ze afgelopen weekend op het computerscherm beter bekeek vond ik ze ook nog best wel 'kunstzinnig'. Ze hebben eigenlijk wel iets......
Tja, als ik dit van te voren zo had bedacht was het me zeker niet gelukt.

Met een beetje fantasie lijken het wel vallende sterren. 
Dus bij deze; doe een wens voor 2015 
en ik wens voor jullie dat deze uit zal komen!




Des photos à priori ratées
mais avec une peu d'imagination on pourrait voir des étoiles filantes.
Donc faites un vœu pour 2015!
Et moi je vous souhaite qu'il se réalisera!

Comments

  1. Hoezo mislukt? Ik vind ze ook kunstzinnig! Ik zal je dan maar niet vragen hoe je dit voor elkaar gekregen hebt ;-)
    Ik wens ook dat al jouw wensen uit mogen komen! X

    ReplyDelete
  2. Mooi zijn ze!
    En voor later gaat het alleen om de aha-erlebnis en niet om prachtige gestylde plaatjes!
    Mijn foto's van onze kerstboom in de avond met de lichtjes aan hebben ook van die lichtbanen. Die kon ik beïnvloeden door na de opname het fototoestel een beetje rond te draaien. Haha, cursus fotografie ;-))
    Ik heb een wens gedaan!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts