Joyeuses Pâques DIY last minute Easter decoration idea 2


Joyeuses Pâques!
Fijne Paasdagen!



Gisteravond maakte ik deze paashaasjes nog snel even.
Op de valreep, mag je wel zeggen.

Ik zocht een paar restjes stof op en het klusje was eigenlijk best snel geklaard.

Ik vond het patroon hier

Ik besloot de naad aan de buitenkant te laten 
ook omdat ik met fluo-garen stikte.

Wel zo leuk zo!

Ik wens jullie fijne zonnige Paasdagen!

#

Hier soir, j'ai fait ces jolis coussins de Pâques dernière minute.

Avec des restes de tissus et ça été encore assez simple et rapide.


J'ai trouvé le patron ici

J'ai laissé la couture à l'extérieur,
aussi parce j'ai utilisé du fil couleur fluo.

Plutôt sympa comme ça je dois dire

En tout cas je vous souhaite des Joyeuses Pâques ensoleillées!




Comments

  1. Ze zijn geweldig Alet! Vooral met die sterretjes :-)
    Jullie ook hele fijne paasdagen XxX

    ReplyDelete
  2. Dat zijn leuke stellen bij elkaar!
    Ik vind het mooi met de naad en kleuren op deze manier :=)
    Hier schijnt de zon volop. Heerlijk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volgende wil ik een grotere maken en dan van vilt of zo.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts