Give me a word ..........weekly challenge n°6 and a DIY wrapping paper










Ik zocht een cadeau voor een vriend van ons bij wie we morgen op 
visite gaan. M'n vader wilde nog wel zo'n mooie appel snijplank 
voor me maken. Origineler kun je het niet krijgen hè. Prachtig om hem
morgen dit handgemaakte cadeau te kunnen geven.
Zelf heb ik er ook al één zoals je hier al kon zien en lezen:something-about-apple
Vanmiddag maakte ik zelf dit bijpassende inpakpapier.



Je cherchais un cadeau pour un ami à qui nous allons rendre visite demain.
Mon père était d'accord pour refaire une planche à couper version pomme.
Je suis contente de pouvoir lui offrir ce cadeau original et fait main.
J'en ai déjà une dans ma cuisine comme tu as pu voir et lire ici: something-about-apple
Cet après-midi j'ai fait moi-même ce papier cadeau assorti.

My weekly challenge;
....... mooie Franse en Nederlandse woorden 'verzamelen' en op kaarten illustreren met een tekening, stempel, collage...............
Heb je een mooi, schattig, grappig, inspirerend, ontroerend lievelingswoord, kun je hieronder een berichtje achterlaten. 
Wie weet zie je 'je woord' hier binnenkort voorbij komen. Merci!

#

........'collectionner' des jolis mots (néerlandais - français) et personnaliser une carte mot avec un dessin, tampon, collage....... Si tu veux, tu peux me laisser un message avec un mot que t'aimes ou que tu trouves drôle, marrant, rigolo, touchant...... Et peut être tu 'le' verras bientôt passer ici. Merci!

Comments

  1. Mooi gedaan!
    Je zal het maar krijgen.

    ReplyDelete
  2. Dat vind ik een mooi kado, helemaal in je eigen inpakpapier!

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig cadeau!
    En het cadeaupapier is heel leuk. Ben dol op kaftpapier met eigen opdruk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Nina voor je reactie en bezoekje aan m'n blog.
      Deze eerste keer vond ik het resultaat super, ´k zeker vaker pakpapier met opdruk maken.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts