Kerstboompje DIY Sapin de Noël en Merry & Bright Poster Zilverblauw








Het is een fijne luie zondag. We zitten aan de keukentafel. 
We doen wat huiswerk, we maken en schrijven af en toe een kerstkaartje en we knutselen kerstboompjes en wintermutsjes (deze DIY laat ik jullie deze week nog zien). Af en toe een kleine pauze met chocolademelk, koffie of iets lekkers.
Gewoon lekker lummelen vandaag. Zalig toch?

Een werkbeschrijving voor deze DIY lijkt me niet nodig. 
We gebruikten mooi papier uit een Flow vakantieboek en oude kurken.
Een eenvoudig en snelle DIY. 
Mooi om ergens neerzetten maar met een touwtje in de boom ook erg leuk.

De prachtige Merry & Bright van Zilverblauw-poster printte ik vorig jaar al uit 
en kreeg ook dit jaar weer een mooi plekje.
http://www.toilylu.blogspot.fr/2014/12/merry-and-bright-poster-zilverblauw.html

De poster is nog altijd gratis down te laden via deze link:
https://www.zilverblauw.nl/2014/12/06/free-christmas-printable/
of je kunt 'm ook in de Zilverblauw shop bestellen.







Comments

  1. Dat zijn de beste zondagen met de mooiste resultaten <3
    Jammer dat mijn wijnen geen kurken hebben, maar ik 'bestel' ze bij mijn zusje! En ook hier genoeg Flow-papier.
    Mooie DIY en foto's, X
    Ook ik had een fijne zondag en heb Jeanette ontmoet :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben!
      X

      Delete
    2. Wat leuk Ageeth! Ik lees hier dat je Jeanette hebt ontmoet!

      Delete
  2. Geweldig leuk die kerstboompjes.
    En die poster heb ik ook net geprint, maar dan in zwart-wit, zal eens een foto plaatsen op mijn blog.
    En inderdaad heel leuk, Ageeth en ik hebben elkaar ontmoet, zo leuk!
    Wie weet, wij ook nog eens.

    ReplyDelete
  3. Super leuk bedacht en gedaan! Ga ik ook in de kerstvakantie maken samen met mijn kids! erg leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zie de foto misschien op je blog verschijnen.

      Delete
  4. Wat een leuke kerstboompjes Alet! In dit soort situaties vind ik het jammer dat wij alleen maar zonen hebben... die houden niet zo van knutstelen ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts