Hello 2016




2015..................... is in sneltreinvaart voorbij gevlogen.

Nog even achterom kijken voordat ik enthousiast het nieuwe jaar in vlieg.

Fijn om even 'digitaal' terug te bladeren, foto's te bekijken 
en stukjes opnieuw te lezen.
Ook al ziet mijn 'kritische ik' af en toe een foto die verre van perfect is 
en lees ik stukjes tekst die misschien wel 'beter' hadden gekund.

Maar ik zie vooral veel moois en moet vaak glimlachen bij het teruglezen.


Het weerspiegeld waar ik blij en gelukkig van wordt zoals:
- tijd doorbrengen met de mensen waar ik van hou en die belangrijk 
voor mij zijn,
- creatief bezig te zijn,
- op creatief maar ook op persoonlijk vlak, proberen m'n grenzen te verleggen,
- nieuwe dingen te leren,
- kleine geluksmomentjes te creëren, te vangen en hier bewuster bij stil te staan,
- minder streng voor mezelf te zijn, 
- minder perfectionistisch te zijn misschien en te leren dat iets minder ook goed genoeg is,

Ik vind het fijn om dit hier met jullie te delen en ik word erg blij van jullie bezoekjes en lieve, trouwe reacties.
Allemaal super bedankt hiervoor!

Ik wens jullie allemaal een jaar 
waar je later op terug kunt kijken 
met een vette glimlach op 
je gezicht!





Comments

  1. Waar blijft de tijd: in Blogland!
    Ik vind het fijn om met je mee te genieten en blijf dat graag doen X

    ReplyDelete
  2. Alle goeds voor het nieuwe jaar Alet!

    ReplyDelete
  3. Mooi omschreven Alet! Ik wens jou een prachtig nieuwjaar toe XxX

    ReplyDelete
  4. Prachtig beschreven. ik wens jou een top 2016 toe!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts