Ca y est, le Dolly Plaid est fini! - Mijn Dolly Plaid is klaar!









"Haal die fles champagne maar uit de koelkast want je hebt het verdiend! Neem je tijd en vergeet vooral niet te genieten."

Zo eindigt het laatste patroon, de 30e week van de "Crochet Along" met La Maison Victor. 
Ik schreef hier al een paar keer over mijn Dolly Plaid:




Ik begon vorig jaar in mei en dacht even een leuk plaid-je te gaan haken met de bedoeling mijn restjes garen op te gebruiken. 
Maar na een tijdje kreeg ik in de gaten dat dit plaid-je toch wel wat groter werd als in eerste instantie gedacht. Daar had ik me een beetje op verkeken. Maar ja, wie A zegt............... 
M'n restjes garen raakten op maar gelukkig lagen de grote bollen grijs garen
nog gewoon bij de Zeeman. In 30 weken is het me niet gelukt. 
Op het einde werden de haakpauzes steeds langer. 
Maar de plaid is eindelijk af!

Nu begin ik hier op de vroege morgen maar niet met champagne maar een vreugdedansje heb ik absoluut wel gemaakt. Ik voel me voldaan, best trots en ik geniet inderdaad (na) van dit afgeronde haak-project.

#


"Sortez la bouteille de champagne du frigo, vous l’avez bien méritée ! Prenez votre temps et n’oubliez pas de savourer l’instant." 
C'est la dernière phrase du dernier patron en semaine 30 du Crochet Along de La Maison Victor.
Ca y est, je l'ai fini, j'ai réussi!

Pour (re)voir les avancements "de mes travaux" voici les liens :



Pas de champagne dès ce matin mais ça méritait bien une petite danse de joie!

Merci La Maison Victor pour ce challenge!

Comments

  1. Prachtig, en goed dat het je gelukt is. Als het anders,groter of wat ook maar wordt dan je verwacht had, is het lastig om gemotiveerd te blijven. Daar weet ik ook alles van. En mooie foto's heb je ervan gemaakt. De plaid lijkt helemaal op z'n plek daar. Veel plezier ervan.

    ReplyDelete
  2. Ik heb bewondering voor je, zo mooi gedaan! Deze vind ik mooier dan de originele. Geniet ervan.

    ReplyDelete
  3. Wat wordt de deken prachtig!! Schitterende kleuren!
    Fijne dag Manon

    ReplyDelete
  4. Proost! Dat moet wel een heerlijk gevoel zijn; de plaid is klaar, hij is mooi en fijn om te gebruiken (zeker nu), X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij ligt op het voeteneind van ons bed voor lekkere warme voeten! Fijn weekend Ageeth!

      Delete
  5. Die is schitterend!! Hij lijkt wel geweven, zo'n mooie structuur, zo netjes gehaakt!
    Heel mooi met deze kleuren en vast lekker warm!
    Geniet maar,
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
  6. Oh waaauuuw!! Móói hoor én knap gemaakt! Dikke schouderklop voor jezelf!

    ReplyDelete
  7. Nou, hier mag je met recht trots op zijn. Jeempie, wat mooi, ik zou hem zo over mijn bank willen leggen.

    ReplyDelete
  8. Wow, wat een knap staaltje haakwerk. Heel mooi geworden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Janina en dankjewel voor je reactie! Fijne zondag daar!

      Delete
  9. Mooi! Daar kun je zeker trots op zijn!Xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts